2013. szeptember 10., kedd

12. rész

Helló! :)
Egy újabb hét után jelentkezem, remélem, belerázódtatok nagyjából a tanulásba. Az órarendről semmi újat nem tudok mondani, a hétre megvan, de mivel A és B hét van nálunk, a jövőhetiről még nincs tudomásom. Tehát ha lehet, akkor persze kedden jövök, ha nem, akkor majd figyeljétek folyamatosan a blogot.
Nem tudom, hogy az előző rész után mire számítottatok, de gondolom, nem erre, ami ebben lesz. A végéért előre is bocsánatot kérek :'D
Köszönöm a kommenteket és a pipákat, melyeket kaptam, remélem, most is megajándékoztok párral <3
Kellemes olvasást! :)xx






12. rész

Louis
Két nappal később már New Yorkban voltunk, és igencsak belekezdtünk a One Way Or Another klipjének felvételébe. De hát csak két hétig leszünk itt, össze kell magunkat szedni, nehogy kifussunk az időből. Ez alatt a pár nap alatt kissé felpörögtek az események, legalábbis eddig egy picivel nyugalmasabb volt minden, pedig akkor is sok helyre kellett mennünk. Most viszont szinte egész nap a klipen dolgozunk, alig maradt időm arra, hogy végig gondoljam ezt a dolgot Harry és köztem. Csak akkor este lett volna rá lehetőségem, ha éppen nem aludtam volna el. A repülőúton hülyéskedtünk, aztán birtokba vettük a hotelt, elkezdtük a felvételeket, és nem értem rá még fél percre sem gondolkozni. Így viszont jöttek magától a dolgok: elkerültem Harryt.
- Oké, fiúk, mára ennyi, holnap délután folytatjuk! – tájékoztatott minket Paul, mi pedig szépen, lassan összegyűltünk, hogy kitaláljuk, mit fogunk addig csinálni. Nyilván nem ülünk tétlenül a hotelben.
- Este buli? – vetette fel Harry mindenkit megelőzve. Úgy látszott, hogy ezt már korábban kitalálta.
- Rendben – egyeztünk bele egyszerre, majd a kisbuszhoz mentünk volna, amikor Liam utánunk szólt. Biztos elfelejtettünk valamit.
- De holnap délelőtt jön Perrie és Eleanor, nem?
- Akkor maximum Zayn és Louis nem jön, mi hárman még mehetünk. Niallnek nem ártana, ha végre becsajozna, neked szerelmi bánatod van, én pedig imádok bulizni. Kell ennél több indok? – húzta fel fél szemöldökét a göndör, miközben makacsul ragaszkodott az ötletéhez. – Zaynnek meg Lou-nak ott vannak a barátnőik, ők foglalkozzanak velük – jelentette ki, és nem tudom, hogy csak én éreztem-e így, de mintha bántani akart volna a szavaival. – Már nem azért mondtam – kért elnézést a maga módján, viszont csak Zaynre vetett egy pillantást, rám nem. Ezt vegyem úgy, hogy engem akart megsérteni?
- Indulás! – kiáltotta el magát Niall, és Harryvel együtt a kisbuszhoz siettek.
- De attól azért mi is mehetünk, ugye? – kérdeztem furán, összeráncolt szemöldökkel Liamtől és Zayntől. Amelyikük tudja, az válaszol.
- Persze! Csak Harry megint egy kicsit hiperaktív, ha buliról van szó – védte őt Liam, de én gyanítottam, hogy nem erről van szó. Szinte biztos vagyok benne, hogy arra akart célozni, ne menjek velük, vagy legalábbis vele. Magyarul, megbántottam Harryt az utóbbi két napban tapasztalt viselkedésemmel. Csodás. És éppen én mondtam, hogy próbáljunk meg úgy viselkedni, mint régen, erre pont, hogy én nem teszem azt. De ha nem történt volna a konyhában semmi, miután Liam megzavart minket, akkor nem csináltam volna ezt. Miért akart velem flörtölni Harry? És én miért nem mentem bele? Már csak játékból is.

Harry
Niall és az ablak között ültem a kisbuszban, hála az égnek. Azt szerettem volna a legkevésbé, ha, mondjuk, Lou kerül mellém. Azok után, ahogy viselkedett velem a napokban nem is akarom látni!
Egyáltalán nem tudtam hova rakni az irántam való magatartását. Két napja úgy feküdtem le, hogy milyen boldog napok következnek. Hát nagyon nem! Ráadásul fogalmam sincs, miért érdemeltem ezt ki. Semmi olyat nem tettem, amiért ezt kellene kapnom. Vagyis nem biztos. Lehet, Louis-nak nem tetszett, hogy flörtöltem vagy flörtölni próbáltam vele? Ó, basszus! De ezen akkor sem kellett volna kiakadnia, és kerülnie engem. Biztos vagyok benne, hogy régen benne lett volna. Ebből is látszik, mennyi minden megváltozott azóta. Így viszont én is döntésre jutottam: be kell csajoznom! Igen, nem zártam ki azt, hogy nem fog menni és egy lánnyal nem érezném jól magam, de meg kell próbálnom. Lesz egy barátnőm, és máris könnyebben fogom elfelejteni Lou-t. Erre pedig a ma esti buli tökéletes alkalom lesz.
- Készen vagy, Harry? – nyitott be Zayn a Louis-val való közös szobánkba a hotelben. Amikor elosztottuk, ki kivel alszik, még nem gondoltam, hogy ez lesz a vége, így nem volt ellenvetésem, hogy vele legyek, ahogy Lou-nak sem. Most viszont szerintem már mindkettőnknek lenne.
- Persze, mehetünk – csúsztattam a telefonomat is a zsebembe. – Te is jössz, Louis? – készülődés közben olyannyira sikerült feldühítenem magam Lou viselkedésén, hogy már csak illemből kérdeztem meg.
- Igen – mondta teljesen hideg hangon, ami bár rosszul esett tőle, hiszen nem szoktunk mi így beszélni egymással, nem engedtem, hogy eltántorítson ötletemtől. Akkor is jól fogom ma este érezni magam!
- Ha megvan mindenki, akkor indulás! – rikkantotta el magát Niall, ahogy mindenki összetalálkozott a recepciónál. Egy kissé hosszadalmasan megvitattuk, hogy Lou nem szándékozik alkoholt inni, így ő vezette a kisbuszt. Igen, sajnos ezzel tudunk itt közlekedni, mert nem hoztuk magunkkal az autóinkat. Két hétre úgyis felesleges lett volna. Tehát Louis nem fog inni, Liam és Zayn egy kicsit igen, Niall még nem tudja, én pedig természetesen nem fogom sajnálni szerénységemtől. Az sem érdekel, hogy holnap is dolgozunk. Csak el akarom feledtetni magammal ezt a szörnyűséges két napot. Ja, és lehet, a végén még így is találok egy csajt.

Louis
Nos, azt hiszem, kijelenthetem, hogy összevesztünk Harryvel. Ismét. Ezen már meg sem lepődöm, komolyan. Jó, mondjuk ez betudható a viselkedésemnek. De ha egyszerűen nem tudom hova tenni azt a flörtölést! És nyilván az lenne a legegyszerűbb, ha megbeszélnénk, csakhogy az roppant kínos lenne mindkettőnk számára, és már nem igazán tudnánk erre sort keríteni az újabb összetűzésünk miatt. Akkor ebből a helyzetből hogyan mászok ki?
- Hé! – lökte meg a karomat Zayn a bárpultnál ülve. Félig arab bandatársam nem sokat ivott, Liam egy picit többet, mert Harry nyomkodta belé – de persze a veséje miatt nem ihat sokat, még akkor sem, ha már mindkettő működik neki –, Niall olyan köztes állapotban van, Harry viszont… na, ő szerintem nem kicsit van készen. Fantasztikus. – Te mit gondolsz? – figyeltem fel újra Zayn szavaira, és időközben rájöttem, hogy elvesztettem a fonalat.
- Miről? Kicsit elgondolkoztam.
- Arról, hogy ki az a csaj Harryvel. Mert innen tökre úgy néz ki, mint Taylor Swift – állapította meg elmerengve, és ivott egy kortyot a vodkájából.
- Fogalmam sincs – próbáltam kinyögni, mert ez a dolog nem kicsit ütött szíven. Már alapjában az, hogy Harry egy csajjal van, sok volt nekem, hiszen jó ideje nincs tartós kapcsolata, így furcsa volt látni. És még, hogy az pont egy híresség legyen? Abból is elég nagy hír lenne, ha egy hétköznapi lánnyal lenne, nemhogy még egy másik sztárral. Bár részeg, valószínűleg önmagáról sem tud.
- De, az ő! – állt fel Zayn, hogy pontosan megtudjuk a nő kilétét, de ettől egyáltalán nem lettem boldogabb vagy nyugodtabb. Sőt!
- Mit akarhat tőle Harry? – kérdeztem homlokráncolva.
- Hát, őt ismerve… – be sem kellett fejeznie, tudtam, mit akart mondani. Arra viszont gondolni sem mertem. Egyszerűen nem.
- Csodálatos. Mostanában úgyis keveset voltunk a sajtóban – mérgelődtem, magam sem értem, miért. Örülnöm kellett volna, de ez valahogy nem ment.
- Egyébként most miért vagytok összeveszve? – kérdezte hirtelen, mire összevontam a szemöldököm. – Ne nézz így, látni rajtatok – kaptam meg a választ ki- nem- mondott-kérdésemre.
- Hogy őszinte legyek, nem tudom – fújtam ki a levegőt, viszont korrigálnom kellett: – Vagyis tudom, de mégsem. Túl bonyolult, hogy elmagyarázzam most – próbáltam Zayn tudtára adni, hogy ez nem a megfelelő pillanat, amit meg is értett, mert rábólintott.
- Csókolóznak – közölte, majd Harryékre nézve láttam is. Nem akartam elhinni.

8 megjegyzés:

  1. Imádoooooooooooooooom *-* föleg ,hogy bele vetted Taylor-t imádom őt csak nem ebben a történetben :ĐĐĐ haha am pont akkor töltöttbe a blogger és egy másod perce raktad fel csak anyu hívott igy csak most olvastam el komiztam nagyon jó imádom *---------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 Én nem szeretem őt, de úgy gondoltam, hogy muszáj beleírnom :D Ó, akkor az időzítés megvolt :D xx

      Törlés
    2. tudtad ,hogy Harry-nek az agya 69% Louis ból áll:""DDD

      Törlés
    3. Wow, eddig még nem gondolkoztam el ezen, de nem lepődök meg rajta :DDDD

      Törlés
  2. Imádom!! :) Jajj Harry jajj Louis találjatok már egymásra! :3 Alig várom már azt a percet mikor vègre együtt lesznek!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 El fog jönni az a rész is, biztosítalak. És szerintem nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy az írásában én már ott tartok :D xx

      Törlés
  3. Először kommentelek, habár már régóta figyelemmel követem a sztorit, de mindig olyan nehezemre esik hozzáfogni, mert tudom, ha egyszer elkezdem, akkor egy kisregényt dobok szinte össze. :D
    Szóval... Először is, minden új részhez úgy kezdek hozzá, hogy "Lou, kérlek, legyél faszagyerek, és kapd már le Hazzát!" (elnézést a kifejezésért), de végül is fent tartod a figyelmem, hisz minden kedden izgatottan ülök le a laptopom elé, hogy elolvashassam a folytatást. És valójában a vívódásaikkal együtt, meg úgy mindennel imádom. :3 Néha tövig rágom a körmöm, aztán vigyorgok, mint a vadalma.
    Ehhez a részhez konkrétan annyit fűznék, hogy: Harry drágám, nem kell neked csaj, ott van Lou. Főleg, ha az a csaj Taylor...
    (Hé, tök jól visszafogtam magam :D)
    Csak így tovább! Tülkön ülve várom a folytatást. :)
    xoxo Jun

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon örülök, hogy kommenteltél, és nyugodtan írhatsz nekem bármennyit, imádom olvasni a véleményeket <3
      Hamarosan eljön az a rész, amikor megtörténik, amit mindenki szeretne, úgyhogy nyugalom :D Boldoggá tesz, hogy ennyire várod te is a folytatást, csakúgy mint én várom, hogy végre megmutassam nektek a frisset. Hatalmas megkönnyebbülés, hogy így szereted a sztorit, ahogy van, mert néha félek, hogy nagyon elhúzom, de örülök, amiért így gondolod :)
      Ó, előre látom, mennyire utálni fogtok akkor a következő rész után :'D
      Köszönöm, hogy írtál <3 Jövőhéten valamikor hozom xxxx

      Törlés