2013. augusztus 6., kedd

7. rész

Sziasztok! :)
Előre szólok, rengeteg mindent akarok mondani, úgyhogy bele is kezdek :D
Először is köszönöm szépen a pipákat, komikat, Kenedli Zsuzsinak pedig, hogy mindig ír, egy élmény vele beszélgetni :D Remélem, olvasod, Zsuzsi! A véleményeket várom! <3
A 'Larry pics'- hez felkerült egy új kép (az utolsó), a 'Larry videos'-hoz pedig 3 új videó. Illetve a linkek elé odaírtam a YouTube címüket. Nekem a #RespectLarry-s különösen a kedvencem lett, szerintem érdemes benézni ;)
És csináltam egy új oldalt is 'Larry one shots' néven. Itt megtaláljátok a Why can't you look at me like that?, vagyis a másik blogomon olvasható one shotot, és még egyet fogok majd oda, meg persze ide is feltölteni valamikor :)
Akik pedig elszokták olvasni, amiket én itt dumálok, azoknak kedvezek egy kicsit. Nem bírom ki, hogy ne osszam meg veletek :D Tegnap írtam meg a They don't know about us-nak azt a részét (nem árulom el, hányadikat :P), amiben két főszereplőnk összejön. Annyit azért elmondok, hogy ez még odébb lesz ;)
Na, azt hiszem, ennyit akartam, most már végre jó olvasást kívánok! :)xx





7. rész


Harry
Majd’ leragadó szemekkel léptünk ki a szakadó esőbe a fotózás végeztével. Úgy látszik, ez a nap tényleg nem lesz jó. Legalábbis hangulat szempontjából.
- Örülök, hogy két szabadnapot kaptunk, végre pihenhetünk – sóhajtott Niall elégedetten, majd a többiekkel egyetértve szaladtunk a kisbuszhoz, hogy beszálljunk. Az úti célunk a stúdió, ahonnan a saját autóinkkal megyünk tovább véleményem szerint a közös házunkba, de nálunk sosem lehet tudni, melyikünk dönt másképp.
Út közben az ablakon bámultam ki, és próbáltam nem egy bizonyos személyre gondolni, de nem sikerült kontrollálni magam. Már megint nem vagyunk jóban Louis-val. Milyen érdekes, hogy a két nappal ezelőtti éjszaka meg minden rendben volt köztünk. Annyira utálom, hogy ez váltakozik, és sosem állapodik meg valamelyiknél! Lehetőleg mondjuk annál, amikor olyanok vagyunk, mint régen. Vajon lesz még olyan? Csak mert most megint nem vagyok biztos benne.
- Tehát mindenki a Direction-házba jön? – nézett végig a társaságunkon Liam, mielőtt még külön váltunk volna a stúdiónknál hagyott autóinknál.
- Igen – jött az egyetértő válasz, majd ugyanúgy osztozunk a három járgányon, ahogy jöttünk. Hm, Louis hangját ma szinte alig hallottam. Valami baja van, ebben biztos vagyok.
A csendes visszafelé út után, mindenki leparkolt a közös házunknál, Liam Zayn és Niall siettek is befelé az eső elől, de én még a garázsban elkaptam Lou karját. Nem szólt egy szót sem, csak kérdő tekintettel bámult rám, gyönyörű kék szemeiben pedig akármikor el tudtam volna veszni, de rájöttem, hogy a válaszomra vár, így próbáltam hamar megtalálni a hangomat.
- Mondd el, mi bánt. Tudom, hogy van valami – kértem tőle tartva a szemkontaktust, ami elég nehéz volt, ha figyelembe vesszük a testem reakcióit: a térdeim mintha remegtek volna egy kicsit, a szívem pedig ki akart ugrani a helyéről. Ez viszont nem normális viselkedés, hiszen én… én nem… nem vagyok meleg! Akkor viszont nem értem.
- Később, Harry – intézett el ezzel a két szóval, majd kihúzta kezeim közül a karját, és ott hagyott a garázsban.
- Ez meg mi volt? – kérdeztem suttogva saját magamtól, így nem is vártam rá választ. Egyre jobban elveszek a kettőnk kapcsolatának megértésében.

Louis
Nem, a lehető legkevésbé sem szeretnék most Harryvel beszélni. Csak szórakozni akarok egy kicsit, hogy szabaduljon az agyam a felesleges dolgoktól, és tiszta fejjel gondolhassam át a helyzetet.
- Srácok, mit szólnátok, ha kajacsatáznánk? – vetettem fel ötletemet, mellyel remélhetőleg elérem imént kitűzött célomat.
- Danielle-lel találkozom – húzta ki magát a program alól Liam. Szúrós szemekkel néztem rá, mire egy bocsánatkérő pillantást kaptam vissza.
- Én pedig végre Perrie-vel – csatlakozott Liamhez Zayn is.
- Jó, akkor hárman játszunk – néztem Niallre és Harryre, majd a határozott bólogatást látva elégedetten indultam is a konyhába. Természetesen nem haragudtam meg két bandatársamra, átérzem, hogy szeretnének a párjaikkal is lenni, és rájuk is időt szánni, amiből sajnos nem sok van.
- Aztán el ne felejtsetek takarítani! – figyelmeztetett minket Liam nevetve, mielőtt kiléptek volna Zaynnel az ajtón, bár nem tudom, mit gondolt. Persze hogy nem fogjuk eltakarítani! Az nem ránk vallana.
- Na, irány a konyha! – tapsoltam sürgetően Niallre és Harryre pillantva, majd megindultam az említett helyiségbe.
- De nem mással kéne játszanunk? Máshol éheznek, és én is sajnálnám azokat az ételeket – szólalt meg Niall, ahogy némi édesség után kutakodtam.
- Oké, akkor mit csináljunk? – raktam vissza pár zacskó chips-et, amiből szőke barátom rögtön le is nyúlt egyet. Jellemző.
- Párnacsata? – osztotta meg velünk elképzelését egy vigyorral Harry, mire azonnal bólintottunk Niallel, és egy pillanat múlva máris az emeleten voltunk párnákért, majd levittük szinte mindet. Kezdődjék a játék!

Jó pár órás szórakozás után dőltünk ki a nappaliban. A kezemben lévő meggyűrődött párnával dőltem hátra egy nagy vánkos halomba, kifújva magam. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire kifáradunk.
- Kimentem enni valamit. Kértek ti is? – kérdezte Niall feltápászkodva a karomról, amiért igazán hálás voltam. A sok tollban azt se láttuk, hol fekszünk.
- Aha, dobj össze nekünk is egy szendvicset – mondtam neki, miután Harry is támogatta, így Niall távozott a konyhába, mi pedig kettesben maradtunk.

Harry
Ahogy Niall itt hagyott minket, azon tűnődtem, mennyire lesz kínos a csend Lou és köztem. Legnagyobb meglepetésemre viszont megtörte azt.
- Nagyon jó ötlet volt ez a párnacsata – sóhajtotta elégedetten, miközben a combomon fészkelődött. Igen, érdekes pózokat tudunk felvenni néha.
- Szerintem is. Gazdaságosabb, mint a kajacsata – értettem vele egyet, és próbáltam nem arra gondolni, milyen jó érzéssel tölt el, hogy rajtam fekszik.
- Leszóltad az én tippemet? Jól hallottam? – emelte fel rólam a fejét, mire olyan volt, mintha esett volna pár fokot a hőmérsékletem. Nem, ez nem jó jel. – Na, igazam van? – hangja játékosan csengett, így képtelen voltam nem felvenni vele a fegyvert. Ha ezt akarja, már pedig igen, én benne vagyok!
- Igen, Lou, leszóltam! – szólaltam fel már élesebben.
- Jó, te akartad! – azzal gyorsan felpattant a földről, és egy nagy kupac tollat dobott rám, amelyek a párnacsata közben hullottak ki. Köpködve és csukott szemekkel próbáltam felállni, majd az én párnámat a kezembe véve újra kezdtük a harcot.
- Ez igen, jól elvagytok, látom – hallottuk meg Niall nevető hangját, ahogy egy nagy tálcával a kezében sétált be közénk. Egyből megálltunk, és egy-egy szendviccsel ültünk le a földre, hogy pihenjünk. – Hé, ennyi kevés lesz nekem! – nézett a megmaradt két darabra, majd újra itt hagyva minket, kiment a konyhába. Biztos elszámolta magát.
- Hogy-hogy nem Eleanorral vagy? – kérdeztem meg óvatosan, kihasználva az alkalmat, hogy most rendesen tudunk beszélgetni, nem úgy, mint a garázsban.
- Készül valamilyen vizsgára. Ilyenkor nem szeretem őt zavarni – adott választ Lou két harapás között teljesen normális hangon. Oké, nem okoztam semmi bajt ezzel a kérdéssel. – Miért?
- Semmi, csak furcsálltam, hogy Liam és Zayn is elmentek a barátnőikhez, te meg nem. De így már értem – magyaráztam meg, és tényleg az igazat mondtam. Bár bennem volt az is, hogy mi van, ha összevesztek. Jaj, egyáltalán nem szabad ilyenekre gondolnom! Louis összetörne, ha megtörténne, azt pedig a legkevésbé sem akarnám. A legjobb barátom, soha nem akarom őt szomorúnak látni, mert az engem is kikészítene. Talán jobban, mint őt.
- Tartsunk egy kis szünetet a játékban, amíg eszünk – javasolta Lou, hangja jókedvűen csengett a keletkezett csendben. Imádom őt így látni, hiányzott ez.
- Rendben – egyeztem bele mosolyogva, és hirtelen azon kaptam magam, hogy nem tudom nem Louis-t nézni. Egyszerűen teljesen kitöltötte elmémet az eszményi látványa. Elmerültem gyönyörű mosolyának csodálásában, szemeinek kéklő csillogásában, amelyet akkor véltem felfedezni, amikor éppen rám pillantott, és lehetetlenség lett volna, hogy ne lássa őt az ember tökéletesnek. A felismerés pedig szinte szíven ütött, ahogy rájöttem: szeretem Louis Tomlinsont.

12 megjegyzés:

  1. Csak azért élmény velem írni mert mindig valami hülyeséget találok ki vagy megtörtént/nik és leírom:D amugy ez a kedvenc részem eddig mert gondolom még lesz jobb is :3 *hümhüm* nah jól van és most belefogom vetni magam a videokba. És nem esett le hol van az a One Shot ha arra a hat részesre gondoltál azt olvastam :33 de ha nem arra linkeld pls. és én mindig elszoktam olvasni a "domádat" ahogyan írtad :DD ja és birom az idézeteket oldalt na most elég a regényemből mert még nézek videot !! :DDD
    Zsuzsi:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig nagy örömmel olvasom a véleményedet, szóval örülök, amikor ilyeneket osztanak meg velem az olvasóim :D
      Igen, ennél még sokkal jobb rész is lesz ;)
      Úgy van, a With You Forever-re gondoltam, úgy voltam vele, hogy az is Larryről szól, miért ne lehetne azt innen is elérni :D
      Örülök, hogy a monológjaimat is elolvasod, és köszönöm <3

      Törlés
  2. látom arra a hat részesre gondoltál és a végén amikor elöször -mert töbször is elolvasta- olvastam teljesen olyan volt az Epilogus (aszem így kell írni na mindegy) mintha valos lenne az a cím lap jah édi a képek (sajan ph) :/ :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Stop Hating On Larry Shippers #RespectLarry"
      ez engem megragadott tudnál fordítást szerezni valahol az angol nem az eröségem. Vagy letunád nekem fordítani? pls :))

      Törlés
    2. Igen, az kár, hogy ps :')
      Fordításról nem tudok, hogy van-e, de persze, lefordítom neked :) Ide írjam le hozzászólásba, vagy máshová szeretnéd, hogy küldjem? :)

      Törlés
    3. ide tökéletes lesz köszinöm mondtam már ,hogy imádlak (barátilag:D) (és a videoktol megjött az ihlet az én blogomba is thx:))

      Törlés
    4. Köszönöm, természetesen én is téged :D Már rajta is vagyok az ügyön :D
      Wow, nagyon szívesen! xx

      Törlés
    5. Tehát akkor a szöveg a videóból:
      "Soha nem értettem, miért olyan sok az utálat/gyűlölet a Larry shipperek felé? Miért kell megállítani minket abban, hogy higgyünk Larryben? Fáj, hogy hamis rajongóknak hívnak, amikor minden, amit igazán akarsz/szeretnél csak annyi, hogy a bálványaidat/idoljaidat boldognak lásd. Pontosan ezért shippeljük Larryt. Mert mi látjuk, milyen boldogok ők együtt. Azt mondod, hogy ha ez egy meleg kapcsolat, akkor miért lenne elrejtve? Hát... el fogom mondani, miért. Ebben a kegyetlen világban, amiben élünk... nem elfogadható melegnek lenni még. Az emberek úgy látják, hogy melegnek lenni rossz dolog. Úgy látják, mint egy sértést. Tehát most tényleg azt hiszed, hogy ez a két fiú a legnagyobb fiúbandában a világon csak ki jön (came out, nem nagyon tudtam máshogy fordítani :'D) és önmaguk lehetnek? Nem tehetik meg. Ha kijönnek, a karrierjüknek szó szerint vége lenne. Sok rajongót elveszítenének. És ez nem az, amit ők akarnak. Mert a rajongók miatt vannak azon a helyen, ahol vannak most. És ha elveszítenek minket, tulajdonképpen mindent el fognak veszíteni. Azt mondod, mi bántjuk őket és tönkretesszük a barátságukat. Hát... Ha a meleg pletykák tönkreteszik a barátságodat... Az azt jelenti, hogy soha nem volt erős barátságod először. Sok meleg kapcsolat van a hírességek között. Sok barátság, amit az emberek túlzásba visznek. De azok a hírességek soha nem hagyták abba a barátságot ezért. Mert tudják, hogy amit az emberek mondanak, az egy újabb pletyka. A tény, hogy Louis és Harry igazán törődik azzal, amit az emberek róluk mondanak, ténylegesen azt bizonyítja, hogy elrejtenek valamit. Úgy értem, ha nincs semmi rejtegetnivalód, miért zavar? És amikor emberek milliói megkérdőjelezik a szexualitásukat. Nem gondolod... hogy ez azt jelenti, valami nincs rendben? Megkérdezted magad valaha, miért Larry az egyetlen ship/kapcsolat a hírességek teljes egész történetében, amit takarnak? Miért Larry az egyetlen kapcsolat, amit az egész cég/vállalat megpróbálja megállítani az embereket abban, hogy higgyenek benne? Gondolj bele. Gondolj bele, mit mondasz. Szomorú, hogy az emberek inkább hinnék azt, hogy Louis egy rossz srác és Harry eg nőcsábász. Inkább hinnék azt, hogy ők csak két fiú, akik szerelmesek egymásba. Ezt a gyűlöletet/utálatot irántunk meg kell állítani. Az embereknek abba kell hagynia azt a hitet, hogy csak mert mi shippeljük Larry, akkor az azt jelenti, hogy utáljuk Eleanort vagy bárki mást. Megígérhetem, hogy a legtöbben nem csinálnak semmi mást, csak tartózkodnak a saját dolgainktól. Megvannak az okaink hinni abban, amit hiszünk. Minden olyan dolog, ami eddig történt... nem lehet minden véletlen többé. És emlékezz, mit mondott Elton John. A "bromace" vonal át van lépve, amikor belenézel a szemükbe sok szeretettel, a lelked érzi azt. Eljön az idő, amikor egy vak ember megfogja a kezedet és azt mondja "nem látod?" - Harry Styles

      Huh, kicsit hosszú lett, de remélem, nagyjából érthetően fordítottam :)

      Törlés
    6. jaj köszi már is olvasom :))

      Törlés
    7. Nekem elfogyott az összes könyem de még mindig sírok D'': ez ááááááááááá köszönöm ,hogy lefordítottad szerintem van benne valami :''( aszem még mindig pityergek. Nem is tudok szóhoz jutni :'O somoju :/

      Törlés
    8. nekem erről ez a dal jutott eszembe http://www.youtube.com/watch?v=0BKnuEPB0PA :')

      Törlés
    9. Igen, eléggé szomorú ez az egész... Én egyetértek a videó mondanivalójával.
      Ó, nagyon szép dal :)

      Törlés