2014. február 25., kedd

31. rész

Sziasztok! :)
Ugye milyen gyorsan elrepült ez az egy hét? :D Jó, lehet, hogy csak nekem, mivel szerintem ti alig bírtátok kivárni ezt a részt, ami, igen, +18-as. Szóval, aki nem szereti az ilyet, az ne olvassa el.
Közben kaptam egy újabb díjat, illetve hétvégén vettem észre, hogy régebben is még egyet, amit nem raktam még ki. Egyébként volt egy olyan érzésem, mintha lenne még valahol egy díj, csak nem tudtam, hol. Mindegy, a héten mindkettőt kirakom valamikor.
A rengeteg kattintásért (ez alatt a hét alatt a legkevesebb is napi kb. 80 kattintás volt), pipákért és kommentekért nem győzök hálálkodni, nagyon, nagyon köszönöm! ♥ És kifejezetten örültem, hogy többen is írtatok, tartsátok meg ezt a jó szokást, hiszen nekem legalább olyan jó a véleményeiteket olvasni, mint nektek az új részt :)
Ó, még lenne egy kérdésem. Ugye még a téli szünet környékén többször is érdeklődtem, hogy nem tudok-e arról valamit, hogy lenne-e fordítása az Afternek Larry verzióban. Keresgéltem, nem találtam, szóval én elkezdtem fordítani, és tervezek neki hamarosan csinálni blogot, úgyhogy ha netalán mégis lenne, akkor szóljatok, mert feleslegesen nem dolgozom vele (azért remélem, hogy tényleg nincs, imádom fordítani :D).
Nos, szerintem mindent elmondtam, kellemes olvasást! :)xx






31. rész

Harry
Kifelé menet a mosdóból gyorsan megbeszéltük, hogy ki mit mond, miért lépünk le a buliból. Louis arra hivatkozott, hogy nem igazán érzi jól magát, és engem is hazakísér, mivel eléggé leittam magam, ez pedig, ugye, az én magyarázatom is volt. Szerencsére Eleanor nem akadékoskodott, viszonylag hamar el tudott köszönni tőle Louis, így már együtt hagytuk el a bulit.
- A holnap délutánt Ellel töltöm, meg kellett ígérnem neki, mert aggódott értem – tájékoztatott Lou, miután kiszálltunk a taxiból. Hangjából nem csengett ki a szokásos jókedve, ezen pedig egyáltalán nem csodálkoztam.
- Semmi gond, megértem – bólintottam rá, és valóban így is gondoltam. Amint becsuktam mögöttünk a kettőnk közös házának ajtaját, rátapadtam ajkaira. – Kezdem megszokni, hogy osztozkodnom kell rajtad.
- Sajnálom…
- Hé! – szakítottam félbe bocsánatkérését, ujjaimat gyorsan szájára helyeztem. – Nem ezért jöttünk el, rémlik? Folytassuk ott, ahol a mosdóban abbahagytuk – emlékeztettem eredeti célunkra, és kiéhezve kaptam ajkai után, szorosan magamhoz húztam testét. Bár az alkohol hatásának nagy része már nem volt bennem, ugyanúgy ki voltam készülve, és mindennél jobban meg akartam kapni Louis-t, így csókolózás közben lassan elkezdtem őt elhúzni az ajtó elől fel a szobámba. Ott sokkal kényelmesebben folytathatjuk. Ám nem volt olyan könnyű smárolva lépcsőzni, úgyhogy felkaptam Louis-t a karjaim közé, és menyasszony stílusban vittem őt fel.
- Szóval most te leszel felül – mondta Lou, ahogy lefektettem az ágyamra, és azonnal fölé másztam, hogy kiszívhassam a nyakát.
- Ha nem bánod. Kíváncsi vagyok – emeltem el tőle a számat, mire egy mosoly húzódott az övére, de nem sokáig, ugyanis birtokba vettem őket. Csókolózás közben kezdtem felhúzni pólója alját, szörnyen idegesített, hogy még mindig ruhában vagyunk, minél előbb meg akartam szabadulni tőlük. Szerencsére vette a lapot, így ráültem a combjára, hogy levehesse a felsőjét, és én is megszabadultam a sajátomtól. Természetesen nem tudtam figyelmen kívül hagyni, mennyire nem fér el a nadrágjában. És nem volt ezzel egyedül.
- Gyorsan a maradék ruhát is – hadarta vággyal teli hanggal Lou, éreztem mindenéből, hogy kezd kikészülni, ha nem kaphat meg.
- Máris – mondtam vigyorogva, aztán elkezdtem kigombolni, majd lecipzárazni a farmerjét. Sietve arrébb mentem, hogy lehúzzam róla. Rögtön utána akartam leszedni magamról a sajátomat, de annyira siettem, hogy alig bírtam a gombokkal, így segített Lou. Amint megvoltunk ezzel is, visszamásztam rá, újra csókba vontam, kezem pedig elkalandozott a bokszerére, ami egy nyögést váltott ki szerelmemből.
- Szólj, ha valami nem jó, oké? – emelkedtem el Louis-tól egy pillanatra, aztán mivel gyorsan és magabiztosan bólintott, elkezdtem lehúzni róla a bokszerét, amit persze az enyém is követett.
Apró kis csókokat hagytam szájától le egyenesen a V-vonaláig, közben pedig nem győztem nyugtatgatni magam, hogy semmit nem fogok elrontani. Hazudnék, ha azt mondanám, sosem képzeltem el magunkat ilyen helyzetben, de élőben ez teljesen más, mint az agyamban volt. Erősen koncentrálva vettem ujjaim közé Louis farkát, amitől majdnem elájultam, hogy ez bennem volt. Mert oké, nem most látom először a 3 év alatt, de ilyen körülmények között azért sokkal kevesebbszer találkoztam vele, mint egyébként. Néhányszor végigsimítottam rajta, hogy Lou érezze a törődést, aztán széjjelebb húztam a lábait, majd magamhoz is közelebb irányítottam.
- Készen állsz? – kérdeztem szinte már suttogva, mert mégiscsak ideges voltam.
- Már alig várlak – nyöszörgött alattam szerelmem, majd ezután nagy levegőt véve belévezettem magam. Nekem elképesztően jó érzés volt, képes lettem volna örökké Louis-ban maradni, de tudtam, neki milyen lehet, így egyelőre nem csináltam semmit, csak élveztem, hogy benne lehetek.

Louis
Nem tudom elmondani, mennyire izgultam e miatt az egész miatt. Gondolom, nem meglepetés, ha azt mondom, még sosem csináltam ezt. És irtóra más volt alul lenni, na meg persze nem mellékesen elég fájdalmas is. Nem tudom, Harry hogy bírta ki az elején, de én majdnem kiszaladtam alóla. Mondjuk, ez kissé érdekes lett volna.
- Minden oké? – hallottam meg Harry hangját, ahogy egyenesen a szemembe nézett. Azt hiszem, ő nagyon élvezte a helyét bennem.
- Csak mozogj. Akkor jobb lesz – nyögtem ki, mert alig bírtam beszélni még a fájdalomtól, de már a gyönyörtől. Az első pár lökés nem kifejezetten volt kellemes, aztán kezdett egyre és egyre jobb lenni. Többet akartam. – Gyorsíts!
És nem kellett sokat várnom, hogy Harry teljesítse kérésemet. Miközben próbáltam nem belehalni az élvezetbe, ő nem kímélt. De nem is akartam, hogy kíméljen. Magamhoz húztam Harry fejét, bekebeleztem ajkait, lábaimat pedig a dereka köré fontam, hogy még jobb legyen. Szükségem volt rá a lehető legmélyebben bennem.
- Na, milyen kis mohó lettél – vigyorgott Harry, mikor elhajolt a számtól, és rátapadt a fülemre. Én közben megmarkoltam a hátsóját, amitől nyögött egyet.
- Te tettél mohóvá – súgtam, ahogy próbáltam úgy fordítani a fejemet, hogy én is kiszívhassam az ő nyakát. Persze majdnem belehaltam a gyönyörbe, miközben folyamatosan tartotta a tempót.
- Örülök. Legalább rendszeresíthetjük ezt az esti programot – nyugtázta elégedetten, de rögtön be is fogta, mert felemeltem a csípőmet. – Meg akarsz ölni – hadarta, majd akkorát lökött rajtam, hogy azt hittem, áttörjük a falat, és kikötünk a másik szobában.
- Mert szerinted én nem azon vagyok már az elejétől kezdve, hogy ne dögöljek bele az élvezetbe? – magyaráztam, kezeim Harry testének minden pontján jártak, míg ő teljesen összetúrta a hajamat. Aztán egyikünk sem bírt már mondani semmit, mert Harry megcsókolt, egy hatalmas lökéssel eljutott a csúcsra, és mivel megéreztem magamban őt, így én is darabokra hullottam. Kimerülten rogyott rám, még mindig bennem volt, és akartam is, hogy ott maradjon még egy ideig.
- Édes… istenem! Szerintem meghaltam – sóhajtotta Harry teljesen kimerülten.
- Nem találok szavakat. Ez hihetetlen volt – motyogtam én, miközben szerelmem haját birizgáltam. Szinte már vizes volt. Ennyire leizzadtunk volna? – És igen. Rendszeresíthetjük most már ezt a programot. Egyikünk sem szűz már – nevettem fel, és egy csókot nyomtam Harry arcára. Persze nem egy lánnyal feküdtünk már le, de fiúval egymásnak voltunk az elsők.
- Tényleg! – esett le Harrynek is, majd kiszakadt belőlem, és legördült mellém az ágyra. Enyhén felszisszentem. – Akkor már nem kell óvatoskodnunk.
- Mintha te most óvatoskodtál volna – jegyeztem meg cukkolva szerelmemet, aki erre megtámaszkodott a könyökén, és lenézett rám.
- Nézd el, lehet, még volt bennem alkohol. De nem volt ez olyan durva szerintem – túrt bele a hajamba. – Ennyire leizzadtunk?
- Úgy látszik. Akkor legközelebb megmutatom, milyen vagyok, ha nem kedveskedek – jelentettem ki, amit fenyegetésnek szántam, de persze nem olyan értelemben. Erre Harry képén egy hatalmas perverz vigyor jelent meg.
- Már alig várom – hajolt le az arcomhoz, hangja mélyen csengett a csendes szobában, és olyan szexi volt, hogy képes lettem volna belehalni. Magamhoz húztam Harryt a hajánál fogva, rácuppantam ajkaira, mire ismét felém mászott. – Legszívesebben elölről kezdeném ezt az estét onnantól, hogy hazaértünk, de aludjunk. Van mit kipihennünk – mondta Harry, mire bólintottam, még egy kis csókot nyomtam a szájára, majd hozzábújva aludtam el.

8 megjegyzés:

  1. Sziaa:)
    De reg komiztam amit sajnalok csak telorol bonyi meg igy is oran szoktam olvasni mert delutan sok dolgom van . Eloszor is a tortenetrol Huhu i love it :3333 tokeletes volt mondjuk mikor nem ?:3 Mar varom a kovi reszt es ha minden igaz elso komizo vagyok:33 :D.<3
    Puszii Macii :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Ó, semmi gond, a lényeg, hogy továbbra is olvastad a történetet :)
      Köszönöm szépen ♥ Mindig igyekszem, hogy jól sikerüljenek a részek.
      És igen, első vagy :D Xx

      Törlés
  2. Először is túléltem!! ;) Bár nem volt egyszerű! XD Imádtam, nagyon jó lett! ;) Kis viccesek együtt, mindig jókat vigyorgok rajtuk! :D
    Nyugodtan fordíthatod, én nagyon várom! ;) Nem hallottam mèg róla, de biztos jó lehet! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, ez egy nagyon jó hír :D Egyébként átérzem a helyzeted, amikor én olvasok blogot, és alig várom a következőt :D Köszönöm szépen! ♥
      Ó, de még mennyire, hogy jó sztori! Én konkrétan vergődöm az ágyon, mikor olvasom. Igyekszem vele :) Xx

      Törlés
  3. imádom,imádom,imádom...mondtam már h IMÁDOM??!!!♥♥
    imádom a blogod a történetedet és alig várom az új blogot:D
    mást nem nagyon tudok mondani mert mindent elmondtam:Dxoxoxxxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon örülök, hogy ennyire tetszik :D ♥
      Az fordításnak valamikor jövőhét felé tervezem megcsinálni a blogot, szóval heteken belül érkezik majd a link :) Xx

      Törlés
  4. Nagyon imádom a történetedet, itt egy kis meglepetés :) http://larryoneshotok.blogspot.hu/2014/03/2-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönöm! :) Valamikor ezt is kirakom a többivel együtt Xx

      Törlés