2014. január 22., szerda

You found me - epilógus

Sziasztok! :)
Most valamiért olyan érzésem van, mintha ezer éve frissítettem volna utoljára, úgyhogy pontosan itt is van az ideje. Ugye, mint említettem, ez a You found me végleges lezárása. Újságcikkszerűen próbáltam írni, remélem, ez valamennyire látszik, és hogy tetszeni fog :) Ja, és persze mindegyik kép photoshop :')
Valamikor amúgy az elmúlt hetekben tettem fel egy új videót, szerintem elfelejtettem szólni :D Nézzétek meg, nekem nagyon tetszik, Say Something a címe. Még egy díjat kaptam (úgy látszik, mostanában nem telik el egy hét díj nélkül :D), még nem tettem ki, de a héten mindenféleképpen megcsinálom.
Egyébként ez egy hatalmas véletlen, hogy tegnap,pont a szülinapomon léptük a 10.000 kattintást, amiért nem tudok elég hálás lenni nektek! És persze nem felejthetem el megköszönni a kommenteket és a pipákat, hihetetlenek vagytok! ♥
Időközben eltelt egy félév, remélem, nem lettek rosszak a félévi bizonyítványok! :D Nos, azt hiszem, elmondtam mindent, úgyhogy már csak kellemes olvasást kívánok! :)xx
U.i.: Már tegnap kiraktam volna, de el nem tudjátok képzelni, mennyire szar a blogger.







Louis Tomlinson és Harry Styles divatbemutatón jártak!
A focistaként híressé vált Louis Tomlinson (21) és modell barátja, Harry Styles (19) Londonban egy divatbemutatót látogattak meg, ahová Harry egyik kollégája, Zayn Malik (20) miatt mentek el.Mint ismert, a két fiatal híresség nem szerette volna titkolni, hogy együtt vannak, így néhány héttel a megismerkedésük után máris az újságok címlapjain szerepeltek egy párként. Nem egy interjúban vallották be nemi identitásukat: Louis biszexuális, míg Harry homoszexuális. Emiatt persze nem maradhattak el a bántó célzások és az utálkozók, de szerencsére mindkét fiú jól kezelte és kezeli is a helyzetet.
A szerelmes pár láthatóan nagyon jól érezte magát a divateseményen, felhőtlenül mosolyogtak, fogták egymás kezét és beszélgettek. Egyáltalán nem zavarta őket a sok-sok fotós, melyek mind képekre éhesen vették körül őket, és nem győztek kattintgatni a gépeikkel, hogy minél több bensőséges fotót készítsenek róluk.
Egy biztos: Harry és Louis körül továbbra is nagy a felhajtás, ha megjelennek valahol, ám ez egyáltalán nem gátolja a boldogságukat.
2013. 09. 08.


Harry Styles és Louis Tomlinson eljegyezte egymást!

Szinte bombaként robbant ki a hír, miszerint a keresett modell, Harry Styles (19) és a világhírű focista, Louis Tomlinson (21) kapcsolata komolyabbra fordult.
A két fiatal felvállalt kapcsolatáról rengeteg újság beszámolt, mikor bejelentették, egy párt alkotnak, arra azonban senki sem gondolt volna, hogy pár hónappal később már eljegyzésről fognak szólni a hírek! Ám ezek igaznak bizonyultak, hiszen a különböző paparazzi képeken világosan látszódott mindkét fiú ujján az a bizonyos gyűrű.
Sok újságíró próbált velük egy rövid interjút készíteni, de a fiúk eléggé siettek, és nem igazán voltak beszédesek, mikor hazaérkeztek New Yorkból, ám néhány kérdésre így is feleltek. „Ha két ember tényleg szereti egymást, teljesen mindegy, mikor van az eljegyzés.” – nyilatkozta Harry futólag arra a kérdésre, nem tarja-e elhamarkodott döntésnek az eljegyzést. Szerencsére még az előtt sikerült szóra bírnunk Louis-t is, hogy beszállt volna az autójába: „Egyetértek Harryvel, és nem érdekel, mit gondolnak rólunk az emberek. Mi így vagyunk boldogok.” – zárta rövidre a focista arra válaszolva, hogy szerinte ki mit fog szólni kapcsolatukhoz.
Kijelenthetjük, szükségük is lesz arra, hogy ne foglalkozzanak másokkal, hiszen eddig sem kímélték őket az utálkozók. Lapunk mindenesetre sok boldogságot kíván Louis-nak és Harrynek!

2013. 11. 26.


Louis Tomlinson és Harry Styles nyilvánosan beszéltek kapcsolatukról!

Egyik váratlan hír a másik után érkezik a modell Harry Stylesról (19) és a focista Louis Tomlinsonról (20). Először azzal volt tele a sajtó, hogy felvállalták szerelmüket, aztán jött az eljegyzés, most pedig Louis egyik focimeccsén nyilatkoztak!
A meccs félidejében felvonult a pályára a szerelmes pár kézen fogva, és Louis mondott pár szót: „Köszönjük a támogatást, amit kaptunk az elmúlt hetek, hónapok alatt, és hogy nem ítélt el minket rögtön mindenki. Sokat jelent nekünk, tényleg, és köszönjük még egyszer. Az utálkozók meg… kapják be!” – tette hozzá nevetve a focista, majd egy puszit nyomott Harry szájára. Ezen mozdulata a stadionban lévők közül néhányakból kisebb felháborodást váltott ki, mások mosolyogva figyelték a párt. Ez is bizonyítja, milyen szélsőséges véleményük van róluk az embereknek. Ám ez egyik fiút sem zavarja, sőt, boldogságuknak láthatóan semmi sem szabja határát.
„Mindkettőnknek tökéletes így, az esküvő még várhat.” – válaszolt röviden Harry arra a kérdésre, hogy mikor szándékozzák összekötni az életüket. Teljesen érthető, ha várni szeretnének, hiszen elég hamar jutottak el a megismerkedéstől az eljegyzésig.
Szerkesztőségünk sok boldogságot kíván Louis-nak és Harrynek!

2013. 12. 04.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett, teljesen beleéltem magam! :D Imádtam ezt a történetet, hozz még sok ilyet! :D Már akartam kérdezni tegnap, hogy mikor lesz rész, de láttam ma hoztad! :D
    A videó nagyon szép, annyira tetszett! :D :') Ja és Nagyon Boldog Szülinapot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, és majd tervezek még írni ilyesmit, de most másba kezdtem bele, ami lefoglalja az időmet :)
      Ó, hát a héten kikészít a blogger, még ez sem jó, ahogy kirakta tegnap, amint engedi, frissítem.
      Köszönöm szépen! :) Xxxx

      Törlés