2013. június 27., csütörtök

Köszöntés

Sziasztok! :)
Köszöntök mindenkit az új blogomon, amely Larry Stylinsonról fog szólni, akár létezik, akár nem. És itt rögtön el is mondanék pár dolgot, amit fontosnak tartok:
  • Larry mellett én nagyon szeretem Elounort is, ne kérdezzétek, hogyan, fogalmam sincs, de nem könnyű :') Ezért ebben a történetben nem úgy lesz beállítva Eleanor, hogy ő a rossz, mivel őt is szeretem.
  • Ne lepődjetek meg, ha az elején nem értitek, hogy mi van Louis és Harry között, vagy ha valamit furcsának találtok. Direkt így írtam.
  • Nem fognak olyan könnyen egymásra találni, mint az előző Larrys írásomban. Ha érdekel titeket az a one shot, akkor megtaláljátok ezen a blogon: http://iwishwithharrystyles.blogspot.hu/
  • Hetente egyszer hozom az új részt. Szerettem volna többször is, de nincs annyi időm rá, főleg hogy még két másik blogom is van.
  • Amint oldalt is olvasható, ha nem szereted Larry Stylinsont vagy nem hiszel benne, akkor ne olvasd a történetet!
  • + 18-as részek lesznek majd! Ha nem vagy felkészülve, hogy két fiúról elképzelj ilyet, akkor szintén ne olvasd a történetet! Vagy legalábbis az olyan részeket.
  • A blog külseje még változni fog. Amint megtaláltam mindent, amit szeretnék kirakni, lesz egy kis változtatás.
Nos, azt hiszem ennyi lenne, ha netalán valamit kihagytam volna, akkor azt a részek előtti kis monológomban megtaláljátok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése